Social Icons

miercuri, 29 aprilie 2015

Principalele obligatii ale clientilor

 Principalele obligatii ale clientilor sunt urmatoarele


 Principalele obligatii ale clientilor sunt urmatoarele:

a) sa achite pretul transportului executat;
b) sa solicite, sa preia si sa pastreze bonul client la coborarea din taxi;
c) sa nu plateasca serviciile pe care le-a realizat taximetristul decat in limita sumei totale prevazute in bonul client;
d) sa nu provoace sau sa nu dezvolte stari conflictuale cu taximetristul in timpul desfasurarii cursei respective;
e) sa nu oblige sau sa nu impuna, sub orice modalitate, taximetristului sa execute transporturile prevazute la alin. (2) lit. g) ;
f) sa acorde sprijin taximetristului in cazul agresarii sau accidentarii acestuia in timpul efectuarii transportului, anuntand imediat organele de politie in legatura cu aceste evenimente;
g) sa sesizeze primaria localitatii de autorizare si filiala judeteana a Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor, dupa caz, in legatura cu practici neconforme ale taximetristului care le-au creat prejudicii ori au afectat calitatea serviciilor de taximetrie solicitate;
h) sa nu ocupe scaunul de langa taximetrist daca nu poarta centura de siguranta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 

Etichete